Dodáváte zboží z vašeho internetového obchodu i na Slovensko?

Ano dodáváme, i když dopravné je trochu vyšší ale můžete si u nás objednat i na Slovensko.

Když si dnes objednám, kdy mi zásilka dorazí?

Zboží, které lze vložit do košíku, je skladem. Všechny objednávky zpracováváme následující pracovní den (včetně případných krejčovských úprav) a předáváme přepravci. Další pracovní den je vám zásilka doručována.

Po České republice zpravidla do 2 pracovních dnů od objednání, na Slovensko do 3 pracovních dnů.

Jak poznám, že jste přijali objednávku?

Na Váš e-mail, který jste udali v objednávkovém formuláři, přijde automaticky potvrzení objednávky. 

Jak mám postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Jestliže dojde k chybnému výběru zašlete nám prosím nepoužívaný a nepoškozený výrobek zpět (v ideálním případě včetně obalu), připojte kopii dokladu o koupi a stručný popis vašeho požadavku. Zboží Vám rádi vyměníme za jiné (účtovat budeme pouze poštovné + případný doplatek za dražší výrobek). Pokud požadujete vrácení peněz – připojte prosím také č. účtu, kam máme částku poukázat.

Zásilku i s doklady adresujte na naši adresu. Zboží neposílejte na dobírku, nemůže být u nás převzata.

Váš požadavek vyřídíme v nejbližším možném termínu.

Nenašli jste zde odpověď?

Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaše dotazy, neváhejte se na nás obrátit:

e-mail: info@vybavenisalonu.cz nebo na telefon: 608 942 109

aktuální
novinky
v emailu
Přihlašte se k odběru novinek a buďte v obraze